BOE diventa un fornitore maiò di pannelli per Samsung Electronics

Sicondu i rapporti di i media sudcoreani, un rapportu elettronicu da l'Autorità Regulatoria Finanziaria di Corea di u Sud mostra chì Samsung Electronics Co., Ltd. hà aghjustatu BOE cum'è unu di i trè fornitori principali di pannelli di visualizazione in u campu di l'elettronica di cunsumu (CE) in 2021, è l'altri dui fornituri sò CSOT è AU Optoelectronics.

sdadadasd

Samsung era u più grande produttore di pannelli LCD in u mondu, ma in l'ultimi anni, cumpagnie domestiche cum'è BOE è CSOT anu allargatu rapidamente a so cota di mercatu.Samsung è LG anu persu u campu, facendu chì BOE supere LGD per diventà u più grande produttore di pannelli LCD in u mondu in 2018.

Samsung avia inizialmente previstu di piantà di pruduce pannelli LCD à a fine di u 2020, ma in l'annu passatu, u mercatu di i pannelli LCD era torna in crescita, chì hà fattu a fabbrica di LCD Samsung aperta per altri dui anni cù i piani di ritirata à a fine di u 2022.

Ma u mercatu di u pannellu LCD hà cambiatu da a fine di l'annu passatu, è i prezzi sò calati.In ghjennaghju, u pannellu mediu di 32 pollici costa solu $ 38, in calata di 64% da ghjennaghju di l'annu passatu.Hà avviatu ancu l'uscita prevista di Samsung da a produzzione di pannelli LCD da a mità d'annu.A pruduzzione serà interrotta in ghjugnu di questu annu.Samsung Display, pruprietà di Samsung Electronics co.Ltd hà da trasfurmà à i pannelli QD quantum dot high-end, è i pannelli LCD chì Samsung Electronics hà bisognu seranu principalmente acquistati.

Per accelerà a transizione à i pannelli QD-OLED di a prossima generazione, Samsung Display hà decisu à principiu di 2021 di cessà di pruduce grandi pannelli LCD da 2022. In March 2021, Samsung suspende a linea di produzzione L7 in asan Campus in South Chungcheong Province, chì hà pruduttu. grandi pannelli LCD.In April 2021, anu vindutu a linea di produzzione LCD di 8a generazione in Suzhou, Cina.

L'insiders di l'industria anu dettu chì u ritirata di Samsung Display da l'affari LCD hà debilitatu u putere di negoziazione di Samsung Electronics in e negoziazioni cù i fabricatori cinesi.Per rinfurzà u so putere di negoziazione, l'elettronica Samsung aumenta i so acquisti cù AU Optronics è Innolux in Taiwan, ma ùn hè micca una suluzione à longu andà.

I prezzi di u pannellu TV di Samsung Electronics anu quasi radduppiatu in l'annu passatu.Samsung Electronics hà dettu chì hà spesu 10,5823 miliardi di vinti in pannelli di visualizazione in 2021, un 94,2 per centu più altu da 5,4483 miliardi di vinti in l'annu precedente.Samsung hà spiegatu chì u fattore principale daretu à l'aumentu hè u prezzu di i pannelli LCD, chì hà aumentatu circa 39 per centu annu in 2021.

Per risolve stu dilema, Samsung hà acceleratu u so shift à i TV basati in OLED.U rapportu hà dettu chì Samsung Electronics hè in discussioni cù Samsung Display è LG Display per a liberazione di OLED TVS.LG Display produce attualmente 10 milioni di pannelli TV à l'annu, mentre chì Samsung Display hà iniziatu a produzzione in massa di grandi pannelli OLED à a fine di u 2021.

I fonti di l'industria dicenu chì i pruduttori di pannelli cinesi anu sviluppatu ancu una grande tecnulugia di pannelli OLED, ma ùn anu ancu ghjuntu à a fase di produzzione di massa.


Tempu di Postu: 14-Mar-2022