BOE hà debuttatu un display di esports prufessiunale ultra high brush cù 480Hz à ChinaJoy

ChinaJoy, l'avvenimentu annuale più cunnisciutu è influente in u campu di l'intrattenimentu digitale glubale, hè statu tenutu in Shanghai u 30 di lugliu. BOE cum'è un capu in u campu di visualizazione di semiconductor globale, hà righjuntu una cooperazione strategica esclusiva cù HUYA, un live ben cunnisciutu. piattaforma di streaming in u campu di ghjocu durante ChinaJoy, è hà debuttatu i prudutti di visualizazione di l'eSports prufessiunali cù una freccia di rinfrescante ultra elevata di 480 Hz, chì mostra cumplettamente a so forte forza tecnica in u campu di l'esport.

BOE debuted ultra high brush professional esports display with 480Hz at ChinaJoy

Nta l'ultimi anni, cum'è un capu glubale in u campu di a visualizazione di semiconduttori, BOE hà gradualmente stabilitu una pusizione di punta in u mercatu di visualizazione di l'esports attraversu l'innuvazione cuntinuu è l'innovazione in u mercatu di ghjocu..

In l'area di esibizione creata cumuna cù Huya, BOE hà dimustratu cumplettamente a so forza tecnica superiore in u campu di a visualizazione di e-sports, è hà definitu un novu standard per a visualizazione di e-sports prufessiunale da i quattru aspetti di prestazioni estreme, qualità di stampa perfetta, visualizazione di personalità è verde è sana.

BOE debuted ultra high brush professional esports display with 480Hz at ChinaJoy 1
BOE debuted ultra high brush professional esports display with 480Hz at ChinaJoy 2
BOE debuted ultra high brush professional esports display with 480Hz at ChinaJoy 3

In u campu di i schermi di l'esports prufessiunale, a ricerca di l'industria è di i ghjucatori per un rendiment estremu ùn hè mai cessata..IIn u mercatu attuale, 144Hz, 165Hz hè a freccia di rinfrescamentu di u screnu mainstream, mentri BOE hà lanciatu u screnu di visualizazione di l'Esports cun Frequenza di rinfrescante finu à 480 Hz, tempu di risposta rapida di 1 mschì face u screnu dinamicu senza trascinamentu,to porta l'ultima sperienza competitiva liscia per i ghjucatori di esports prufessiunali è i ghjucatori core.

BOE debuted ultra high brush professional esports display with 480Hz at ChinaJoy 4
BOE debuted ultra high brush professional esports display with 480Hz at ChinaJoy 5
BOE debuted ultra high brush professional esports display with 480Hz at ChinaJoy 6

In termini di prestazioni di qualità di stampa, BOE hà lanciatu una soluzione di sistema ADS Pro chì integra a tecnulugia Mini LED, chì hà rializatuun milione di livellu di cuntrastu ultra-altu èLuminosità massima di 2000NITS tfinu à 10.000 partizioni ultra-fine, cusì chì ogni dettagliu di u screnu di u ghjocu pò esse presentatu finamente per portà l'ultima sperienza visuale di shock. per i ghjucatori di u ghjocu.

BOE debuted ultra high brush professional esports display with 480Hz at ChinaJoy 7

In quantu à a cunfigurazione persunalizata, BOE cuntinueghja à presentà una serie di prudutti innovatori, cum'è un display senza limiti di bisellu ultra-strettu è un display OLED curvatu ultra-largu, per risponde à i bisogni diversificati di i ghjucatori di ghjocu..

A visualizazione senza limiti di lunetta ultra-stretta pò ottene un altu ratio di schermu, purtendu un forte impattu visuale;the 32:9Display OLED curvatu ultra-largu, cù un raghju di curvatura di 1800R, si adatta perfettamente à a linea di vista per una sperienza di ghjocu immersiva;t178 gradi ultra-larguangle sports screen permette à i gamers di avè una visione più larga è guadagnà un vantaghju in a cumpetizione di u ghjocu.

BOE debuted ultra high brush professional esports display with 480Hz at ChinaJoy 8

In particulare, vale a pena nutà chì mentre perseguite u rendimentu ultimu è un rendimentu perfettu di qualità di stampa, u display BOE esports piglia ancuu verde è a salute di u pruduttu in contu. BOE A visualizazione di l'eSports prufessiunale riduce u fattore di danni di luce blu à 0.081, è hà passatu a certificazione di l'autorità TUV Eyesafe,chì portaa massima cura per a salute di l'ochji, ma ancu assai riduttas u cunsumu di energia di i prudutti di mostra per fà l'esports mostranu più verdi è sani cù tecnulugia di punta.

Attualmente, BOE hè diventatu u più grande fornitore di display esports per e marche mainstream in casa è in l'esteru. Acer, ASUS, DELL, HP, Lenovo è altre marche glubale anu aduttatu BOE eSports mostranu in i so prudutti di ghjocu high-end.

Dati da Omdia, una agenza di ricerca di u mercatu globale, mostra chìBOE A quota di mercatu di display di l'urdinatore 120Hz hà righjuntu u 24% in u 2020, è hè previstu chì a quota di mercatu romperà u 50% in u 2021, occupendu a mità di u mercatu di visualizazione di l'esports, è e spedizioni saranu i primi in u mondu.

Attualmente, a visualizazione di l'eSports prufessiunale di BOE hà coperto telefoni mobili, laptops, monitors, TV è altri campi d'applicazione mainstream, ma ancu avanti.pigliatelayoutlucampi di tecnulugia di punta di l'industria, hà lanciatu una nova generazione di schermu curl scorrevule, 360 gradi à l'internu è l'esternu di u display plegable bidirezionale è altri novi prudutti di visualizazione.

In l'ultimi deci anni, BOE hà sviluppatu una visualizazione superiore globale da 0 à 1. Avà, BOE dà u putere di i vantaghji di a tecnulugia di u core accumulati in u campu di visualizazione à u campu di e-sports, è creanu l'ultima sperienza di e-sports attraversu a tecnulugia di punta. .

In u futuru, BOE hà da cuntinuà à fà scopre, cuntinuà à intruduce tecnulugii è prudutti più maravigghiusu, è portà l'ultima sperienza di punta per a maiò parte di i ghjucatori di esports..


Tempu di post: 10-aug-2021