BOE : I prudutti LCD anu l'uppurtunità di aumentà in u voluminu è u prezzu

BOE A (000725.SZ) hà publicatu u so record di relazioni di l'investituri u 22 di ferraghju.BOE hà rispostu à e dumande nantu à i prezzi di u pannellu, u prugressu di l'affari AMOLED è i display à bordu, secondu i minuti.BOE crede chì in u presente, u ritmu dinamica generale di l'industria hè sempre à un livellu bassu, ma a dumanda di u prezzu di u pannellu hè forte, cusì i prudutti LCD anu l'uppurtunità di usher in u voluminu è l'aumentu di u prezzu.

BOE A (000725.SZ) hà publicatu a forma di Record di Relazioni Investitori u 22 di ferraghju 2023.

Quistione 1: Cumu a cumpagnia vede i prezzi di u pannellu LCD chì venenu?

Risposta 1: In 2022, a crescita ecunomica glubale hè lenta, u cunsumu cuntinueghja à esse debule, è i clienti di a marca di terminali di l'elettronica di u cunsumu sò particularmente affettati.L'industria di a visualizazione di i semiconduttori hà cuntinuatu a tendenza discendente di a seconda mità di u 2021, è u rendiment di l'industria hà cuntinuatu à calà in tuttu l'annu.

Sicondu i dati di l'agenzia di cunsultazione di terze parti, in u primu trimestre di u 2023, u prezzu di i prudutti LCDTV di dimensioni mainstream hè statu relativamente stabile.A decadenza di i prudutti di l'IT cuntinueghja à diminuisce, è i prezzi di i prudutti anu cessatu di calà.A prisente, u ritmu dinamica generale di l'industria hè sempre à un livellu bassu, superimpostu nantu à a situazione attuale d'inventariu bassu, ma a dumanda di aumenti di prezzu hè forte, i prudutti LCD anu l'uppurtunità di usher in u voluminu è l'aumentu di u prezzu.

Inoltre, secondu a previsione di l'agenzia di cunsultazione, 2023, una grande zona di dumanda di u produttu LCD torna à crescita, in particulare u mercatu di TV cuntinuà à grande dimensione.L'industria di a visualizazione di i semiconduttori tornerà à a volatilità normale fora di a stagione.

Quistione 2: Chì ghjè a tendenza di sviluppu di l'industria AMOLED flessibile in 2022?

Risposta 2: In u 2022, a spedizione generale di l'industria di AMOLED flexible hà mantinutu una tendenza di crescita, a so rata di penetrazione in u campu di i telefoni intelligenti hà continuatu à aumentà, è emerge in novi campi d'applicazione cum'è l'urdinatori notebook è i veiculi.Tuttavia, affettatu da u cunsumu di terminal debule, u tassu generale di crescita di a spedizione di l'industria era più bassu di l'aspittatu.À u listessu tempu, ci hè una cumpetizione evidenti di prezzu bassu trà i prudutti di l'entrata di i clienti, è u prezzu di i prudutti AMOLED flexible di l'entrata hè calatu significativamente.

Quistione 3: Cumu avanza l'affari flexible AMOLED?

Risposta 3: In fronte à parechji effetti avversi di u mercatu, a cumpagnia hà ottinutu basicamente u scopu di spedizione annuale di AMOLED flessibile in 2022, è hà cuntinuatu à mantene un aumentu di più di 30% cumparatu cù l'annu passatu.A proporzione di i prudutti high-end hà aumentatu particularmente significativamente, è a pruduzzione di massa hè stata ottenuta in novi campi d'applicazione cum'è u veiculu è u laptop.

In ogni casu, l'affari AMOLED flexible di a cumpagnia ferma sottu pressione per via di a pressione di deprezzamentu è una forte diminuzione di a prufittuità da i clienti Android.

In 2023, cum'è l'affari AMOLED flessibile di a cumpagnia cuntinueghja à cresce, è a parte di u cliente cuntinueghja à aumentà.Hè previstu chì e spedizioni flessibili di i prudutti AMOLED di a cumpagnia sò previsti per mantene una crescita sustanziale.À u listessu tempu, a cumpagnia hà da cuntinuà à migliurà a proporzione di spedizioni di i prudutti high-end, migliurà a prufittuità di a cartera di prudutti, prumove a crescita accelerata di LTPO, plegatori, veiculi, IT è altre tecnulugia novi è novi segmenti, è strive. per migliurà u rendiment di l'affari AMOELD flexible.

Quistione 4: Chì sò i vantaghji competitivi di a cumpagnia in u campu di a visualizazione in-vehicle?

BOE hè stata prufondamente impegnata in u campu di a visualizazione à bordu per parechji anni.BOE Fine Electronics hè l'unicu modulu di visualizazione à bordu di a cumpagnia è a piattaforma cummerciale di u sistema.

In quantu à a tecnulugia di visualizazione, a cumpagnia hà lanciatu prudutti chì applicanu flessibili AMOLED, MiniLED, BDCELL è altre tecnulugia di visualizazione high-end, chì sò largamente usate in a nova generazione di marche intelligenti di terminali di l'automobile cunnessi.In termini di risorse di capacità, affittendu à a cumpagnia di a-Si, LTPS, risorse di tecnulugia Oxide, u layout di l'affari di a visualizazione di a cumpagnia cuntinueghja à migliurà, è a scala è a struttura di u produttu cuntinueghja à migliurà.Sicondu i dati di l'agenzia di cunsultazione di terzu partitu, dapoi a prima mità di u 2022 BOE veìculu mostra spidizioni di u mercatu di spedizione per a prima volta hà ottinutu u primu in u mondu, u terzu trimestre hà cuntinuatu à mantene a quota di mercatu globale di u primu, a quota di mercatu di più di 16. %.

Inoltre, BOE Fine Electronics Chengdu on-board Display Base hè statu messu in opera in 2022. Questa basa di modulu hà una pruduzzione annuale di circa 15 milioni di display à bordu, chì ponu copre i moduli di display LCD à bordu chì varienu da 5 inch à 5 inch. 35 pollici, aiutendu à espansione continuamente u vantaghju cumpetitivu di l'imprese ligati.


Tempu di Postu: Feb-28-2023