BOE hà pensatu à custruisce a più grande fabbrica di moduli di display mobile unicu in u mondu in Qingdao cù una pruduzzioni annuale di 151 milioni di pezzi.

A sera di u 30, BOE Technology Group Co., Ltd., una impresa d'innuvazione di l'Internet di e cose di punta à u mondu listata in A-share, hà annunziatu chì investirà in a custruzzione di a più grande fabbrica di moduli di display mobile unicu in u mondu in Qingdao West. District New Coast.

L'annunziu dice, a subsidiaria interamente di proprietà di BOE Hefei BOE optoelectronics technology co., LTD.(in seguitu chjamatu "Hefei BOE") è Qingdao Haihang Group Financial Holding Co. LTD (in seguitu chjamatu "Qingdao Haihang"), è Dongguan United Dongchuang Photoelectric Technology Co., LTD (in seguitu chjamatu United DongChuang) cumunu. investisce 8,17 miliardi di RMB per custruisce BOE Iot Mobile Display port device Prughjettu di basa di produzzione.

xgdf

U nomu di a cumpagnia di u prugettu hè Qingdao BOE Optoelectronic Technology Co., LTD.(sughjettu à a registrazione industriale è cummerciale), è l'attività principale hè a tecnulugia di display flat panel per u sistema di visualizazione mobile.U situ di custruzzione di u prugettu hè Wangtai Town, West Coast Economic Development Zone, Qingdao City, Shandong Province.Custruirà una nova linea di produzzione di moduli autumàticu, è i prucessi principali includenu laminazione polarizzata, laminazione TP, assemblea BL, etc. I prughjetti di custruzzione includenu facilità di produzzione è di produzzione ausiliaria, facilità di putenza, impianti di prutezzione di l'incendiu, facilità di prutezzione ambientale, sicurezza è salute in u travagliu. è facilità di prutezzione di u travagliu, facilità di gestione di pruduzzione, facilità di sustegnu cumpleta, è prughjetti all'apertu, etc Dopu à u cumpletamentu di u prugettu, a cumpagnia pò avè una capacità di pruduzzioni annuali di 151 milioni di moduli display di varii dimensioni.

BOE hà dettu chì l'ecunumia in linea, cum'è u telecommuting è l'educazione in linea, diventerà u normale.A dumanda di laptops è tablette hè assai forte è prufittuosa, cusì i pruduttori di pannelli trasladenu u so focus di produzzione à i pannelli IT, chì risultanu in un fornimentu più strettu di pannelli di telefuninu.À u listessu tempu, per via di una mancanza di fornitura, i pruduttori downstream s'approntanu attivamente in modu chì a dumanda di pannelli di telefuni mobili cresce.Dunque, BOE hà dispostu a produzzione in anticipu, hà aumentatu a capacità di i moduli LCD A-SI è LTPS LCD, è hà migliuratu a prufittuità di a linea di produzzione di moduli.

Inoltre, a custruzzione di stu prughjettu aiuterà BOE mobile display port device display module of Internet of Things realizà a produzzione à grande scala è centralizzata, è l'efficienza di u funziunamentu di a linea di produzzione serà assai migliurata;Cumpagnia riducerà ancu i costi di u funziunamentu per mezu di a migliione di l'efficienza di u persunale, l'integrazione di a catena industriale, a trasfurmazioni tecniche di l'equipaggiu è altre manere, per rinfurzà è rinfurzà a competitività di u mercatu di i prudutti.


Tempu di Postu: Settembre-06-2021