BOE, cù una quantità di suluzioni mediche intelligenti, hà debutatu in CMEF chì permettenu i servizii di salute à ciclu cumpletu

wps_doc_0

U 14 di maghju, a 87th China International Medical Devices (Spring) Expo (CMEF) hà iniziatu à u Centru Naziunale di Cunvenzione è Esposizioni di Shanghai, cù u tema di "Innuvazione, Tecnulugia è Futuru Intelligente", chì attrae quasi 5,000 cumpagnie da tuttu u mondu. mondu.

BOE hà fattu un debut maiò cù una quantità di prudutti è suluzioni prufondamente integrati cù a scienza è a tecnulugia medica, cum'è a rilevazione biologica, l'imaghjini medichi, u diagnosticu moleculare, u screening precoce di malatie gravi, l'assistenza sanitaria digitale, u corpu umanu digitale, ecc…… Presenta un cluster di soluzioni intelligenti unicu, tuttu u prucessu, orientatu à scenarii è cumpletu per u publicu chì cunnetta l'ospedale, a cumunità è a casa. 

Quist'annu marca u 30 anniversariu di a fundazione di BOE, è ancu u 10 anniversariu di l'attività medica intelligente di BOE è l'attività di sensazione.Questa mostra CMEF mette in risaltu l'esplorazione innovativa di BOE di a strada "tecnologia digitale è medica" di integrazione medica è industriale. 

Cum'è un pioniere in l'era di l'Internet di e Cose, BOE piglia l'utilizatori è i so bisogni di salute cum'è u centru, combina a scienza è a tecnulugia cù a medicina, prumove l'onda di riforma digitale è intelligente in l'industria medica, è furnisce u publicu cù un serviziu. sistema chì copre tuttu u ciclu di vita, tuttu u prucessu è tutta a scena. 

People-oriented, custruì tutta a scena, tuttu u ciclu di sistema di gestione di salute

Questa volta, e soluzioni medicali BOE Smart in mostra utilizanu l'Internet di e Cose, l'intelligenza artificiale è a tecnulugia di big data per custruisce una piattaforma di gestione di l'Internet di e Cose per a salute, aprendu trè sceni di ospedali, cumunità è case, è furnisce u publicu cù una sola- stop, tuttu-prucessu, scena-orientatu è cumpleta sistema di gestione di salute di a vita sana, attirà parechji visitatori à firmà è sperimentà.

Scena di l'ospedale

BOE hà presentatu prudutti è soluzioni medichi d'avanguardia cum'è a soluzione di screening precoce di Malattie Seri, a piattaforma di sistema di diagnosi di l'imaghjini medichi assistita da AI è a soluzione intelligente di sala.Frà elli, a suluzione di screening precoce di e malatie gravi BOE mira à u cancru di pulmone, u cancru gastrointestinali, u cancru di u fegatu, u cancru di a vejiga, e malatie cardiovascular è cerebrovascular è altre malatie serii frequenti, chì ùn solu ponu realizà una deteczione precisa è avanzanu assai u sogliu di deteczione di malatie, ma Hè ancu favurevule à a prevenzione di a malatia per mezu di l'intervenzione precoce.

wps_doc_1

A soluzione BOE Smart Ward cunnetta u terminal di display iot intelligente multi-scena è u terminal di monitoraghju per mezu di u sistema interattivu intelligente di sala, chì aiuta l'uspitali à migliurà l'efficienza di gestione è a qualità di l'infermiera mentre migliurà a satisfaczione di i pazienti.

A piattaforma di sistema di diagnosi medica assistita da AI creata in modu indipendente da BOE piglia l'imaghjini ultrasoniche AI ​​all-in-one machine cum'è u puntu d'entrata di u mercatu, è hè cumpostu di hardware d'altu rendiment, altamente integratu è software AI precisu è efficiente, chì aiuta à migliurà l'efficienza è a precisione di a rilevazione ultrasonica.

Scena di a cumunità

wps_doc_2

BOE hà purtatu a suluzione di a cumunità di a salute di a saviezza digitale, hà custruitu una piattaforma di Internet di e cose per a salute cù u terminal di rilevazione digitale multi-signu cum'è l'entrata, è hà utilizatu u terminal di interazzione intelligente di salute umana 3D digitale per l'interazzione di dati è l'innuvazione di serviziu.Pò rializà a cunnessione intelligente di "persone, cose è servizii", custruisce a cumunità di salute digitale, creà un ciclu chjusu di servizii di salute digitale in linea è offline cù a gestione di a salute cum'è u core, u terminal intelligente cum'è l'uttellu, è a cumunità digitale cum'è u sustegnu. , per chì i servizii medichi di qualità ponu benefiziu i residenti di a cumunità.

Scena di casa

wps_doc_3

A suluzione cumpleta di prevenzione è cuntrollu di miopia di BOE per l'adulescenti hà attiratu assai attenzione.BOE iot Hospital hà creatu una soluzione cumpleta di prevenzione è cuntrollu di miopia per l'adulescenti cù "1 piattaforma + 1 set di terapia cumpleta + prudutti multipli".

Empowerment scientificu è tecnologicu

Una quantità di prudutti medichi di punta sò stati svelati

In questa mostra CMEF, l'analizzatore automaticu di amplificazione di l'acidu nucleicu NAT-3000 sviluppatu indipendentemente da BOE hè statu cumpletu in 30 minuti da l'aghjunzione di campioni à i risultati di rapportu.Realizza l'operazione minimalista di "sample in, result out", è pò esse aduprata in parechji scenarii d'applicazione cum'è clinica di febbre, emergenza, pediatria, dipartimentu di infezzione, dipartimentu respiratoriu, cundizione respiratoria è critica. 

L'attività di rilevazione di BOE porta una quantità di prudutti di sensori medichi di punta, cum'è sistemi microfluidici digitali passivi, chips microfluidici di vetru è pannelli d'imaghjini medichi.

wps_doc_4

Frà elli, u sistema microfluidic digitale passiu BOE pò trasferisce u prucessu di esperimentu biologicu cunvinziunali chì richiede una grande quantità di custruzzione artificiale è cunsumu di reagenti à un chip, rializendu u prucessu tutale automaticu è aumentendu l'anziane di 80%, è u cunsumu di mostra pò ghjunghje à u gradu minimu pL.Pò esse usatu in i campi biomedici cum'è a preparazione di biblioteca è l'analisi di una sola cellula.

Schema di trasfurmazioni di chip microfluidic di vetru si basa nantu à una squisita trasfurmazione di vetru è tecnulugia di trasfurmazioni di superficia di vetru, ponu cuntrullà accuratamente a struttura di u canali di flussu, cù i vantaghji di un fondo di fluorescenza bassa, stabilità di alta qualità.Pò esse largamente utilizatu in a sequenza di geni, u diagnosticu moleculare è altri campi.

wps_doc_5

In quantu à l'imaghjini mediche, i prudutti di l'imaghjini medichi BOE presentati in CMEF sta volta riflettenu a capacità di layout di produttu multi-forma, multi-scena è di punta di BOE.I prudutti IGZO cù una nova generazione di materiale TFT (ossidu di zincu di indiu gallium) ottimisanu significativamente u rendiment dinamicu di u pannellu di detector.I picculi disinni di pixel cum'è 100 microni guidanu ancu a tendenza di cumpatibilità trà a risoluzione è l'efficienza di rilevazione.

I prudutti flessibili basati nantu à PI è prudutti di grande dimensione 43 * 17 inch mostranu a capacità di produzzione in forma completa di BOE.À u listessu tempu, a visualizazione di prudutti di piccula dimensione è alta sensibilità cum'è 5 * 5 inch è 6 * 17 inch indica ancu a strategia di a serie di prudutti di BOE di mantene a dumanda di l'industria, alta adattabilità è scenarii multi-applicazioni.

Recently, BOE X-ray tablet detector prudutti backboard sò stati largamente usatu in Auropa, America, Giappone è Korea South è altri dispusitivi medicale high-end, è largamente ricunnisciutu da i clienti intornu à u mondu sanu. 

Dece anni di travagliu duru per creà una strada di integrazione medica è industriale è innuvazione

BOE hà cuminciatu à mette l'industria di a salute in 2013. Attraversu deci anni di cultivazioni prufonda, hà fattu un grande prugressu in a gestione di a salute, a medicina digitale, l'assistenza sanitaria intelligente è altri campi, è hà esploratu una strada di "tecnologia digitale + medica" integrazione medica. è innuvazione.

wps_doc_6

In u campu di a gestione di a salute, BOE integra a capacità di cullizzioni di dati di terminali intelligenti, s'appoghja nantu à a capacità di serviziu medico di qualità in linea + offline, è crea un novu mudellu di "gestione di salute in ogni locu, in ogni locu, in ogni locu" attraversu l'Internet di e cose + hospital. , in modu di realizà prugrammi d'intervenzione di risicu persunalizati è persunalizati, prugrammi di prevenzione è trattamentu di e malatie speciali, prugrammi di cundizzioni di salute, etc.

In u campu di a medicina digitale, BOE si cuncentra nantu à e trè piste di terminali è sistema intelligenti, rilevazione moleculare è medicina regenerativa, è stabilisce trè piattaforme tecnologiche cù sensing, rilevazione moleculare è ingegneria tissutale cum'è u core.Intantu, BOE hà custruitu è ​​operatu parechji ospedali in Pechino, Hefei, Chengdu è Suzhou. 

In u campu di l'assistenza sanitaria intelligente, BOE hè vicinu à lancià a so prima comunità di assistenza sanitaria intelligente, chì adopra u mudellu di cura cuntinuu CCRC è presenta l'integrazione di l'assistenza medica, a spartera di a vitalità è l'empowerment di a saviezza, chì hè un layout impurtante per BOE per custruì un ciclu chjusu di serviziu di ciclu di vita cumpletu. 

Cum'è una impresa innovativa globale in l'Internet di e Cose, BOE integra profondamente a tecnulugia di visualizazione, a tecnulugia di sensori, i big data è i servizii medichi è di salute, furnisce una nova strada di "salute + tecnulugia" per l'industria di salute intelligente.

In u futuru, sottu a guida di a strategia "Screen of Things", BOE hà da migliurà ulteriormente l'intera catena di u sistema di gestione di a salute, cuntinuà à custruisce un ciclu cumpletu di servizii di salute cù a gestione di a salute cum'è u core, i prudutti medichi è industriali cum'è l'. trazione, ospedali digitale è cumunità di salute cum'è u sustegnu, è apre tutta a catena di "prevenzione, diagnosi è riabilitazione", per aiutà e persone vive una vita più sana è megliu.


Tempu di Post: 25-May-2023