Cumu sceglie u Modulu LCD ghjustu da a Cina?

Cumu sceglie u modulu LCD ghjustu?Stu tema puderia esse statu discututu da parechji clienti di l'oltremare, perchè questu veramente importa troppu.Se sceglite u fabricatore LCM ghjustu cù mudelli perfetti, questu vi risparmià assai micca solu i soldi, ma ancu l'energia è evità qualchi prublemi.
Cum'è u più grande paese cù a spedizione No.1 di moduli LCD, a Cina hà pussede parechji pruduttori LCD di marca cum'è BOE, CSOT, HKC, IVO, chì ponu offre i mudelli originali di fabbrica cù una bona qualità.Queste marche ponu esse acquistate direttamente da i distributori di l'economia di u cunsumu assai assai grande da a fabbrica originale è ancu l'agenti autorizati.
Cù 12 anni di sperienza in questa industria, vulemu sparte un pocu nantu à a scelta di l'acquistu di LCM per assicurà chì uttene i moduli LCD adatti da elli.

1.Retroilluminati originali o retroilluminati Assemblatu
Sò cù u stessu FOG, ma diversi retroilluminati assemblati da a fabbrica originale è a fabbrica di retroilluminati autorizata.A qualità hè ancu cù una certa differenza.A stabilità nantu à i retroilluminazione seria megliu per i mudelli originali.Di sicuru, u prezzu di i mudelli originali seria più altu intornu à US $ 3-4/pc cà quelli assemblati.
2.Taglie
Hè u primu puntu per ogni prughjettu.Ci hè duie dimensioni per cunsiderà: dimensione esterna è zona attiva.A dimensione esterna deve esse adattatu à u corpu di u dispusitivu è l'area attiva deve esse soddisfatta per una bona prestazione.I nostri prudutti varianu da 7 inch à 21,5 inch per diversi prudutti cum'è tablette, laptops, terminali POS, tablette industriali, etc.
3.Resolutions
E risoluzioni influenzeranu u rendiment di l'imaghjini.Tutti volenu chì a bona prestazione di a visualizazione mostra sottu à i budget limitati.Dunque ci sò diverse risoluzioni per selezzione, cum'è HD, FHD, QHD, 4K, 8K, ecc... Ma a risuluzione più alta significa u costu più altu, u cunsumu di energia, a dimensione di a memoria, a velocità di trasferimentu di data, ecc ... In generale, offremu principalmente HD ( 800*480;800*600;1024*600;1280*800;1366*768) è FHD (1920*1200; 1920*1080)
4.Interfaccia
Ci hè parechje interfacce diverse di moduli LCD per i dispositi, cum'è RGB, LVDS, MIPI, EDP.L'interfacce RGB sò generalmente per 7inch à 10.1inch è l'altri interfacce sò generalmente dipendenu da u mainborder di i dispositi.L'interfaccia LVDS sò generalmente aduprate per i dispositi industriali, MIPI è EDP sò principarmenti usati per i laptops è tablette.Vulemu ricumandemu i mudelli adattati cù l'interfaccia curretta per i vostri dispositi.
5.Power cunsumu
U cunsumu d'energia seria cunsideratu per certi dispositi cum'è i dispositi portatili è certi terminali POS.Allora pudemu offre i moduli LCD adattati cù un bassu cunsumu d'energia chì ponu fà chì i dispositi funzionanu bè.
6.Angulu di vista
Se u budgetu hè strettu, u LCD TFT di u tipu TN pò esse sceltu, ma ci hè una selezzione d'angolo di vista di 6 ore o 12 ore.L'inversione di scala grisa deve esse presa cun cura.Se un pruduttu high-end hè cuncepitu, avete megliu selezziunate IPS TFT LCD chì ùn hà micca u prublema di l'angolo di vista è uttene i risultati perfetti cum'è rispettu.

7.Brightess

In generale, a luminosità di i mudelli originali di a fabbrica hè fissata chì ùn pò micca esse persunalizata postu chì u mudellu di l'uttellu hè assai altu è u MOQ hè troppu.Cum'è u fabricatore di LCM, pudemu persunalizà a luminosità cum'è avete dumandatu se a quantità ùn hè micca troppu chjuca.

Ci sò altri fattori chì pudete scuntrà cum'è u rapportu d'aspettu, a temperatura quandu sceglite i schermi LCD per i prughjetti.Ma i fatturi principali sò quelli elencati sopra.
Cum'è l'agente di a marca LCM (BOE, CSOT, HKC, IVO), pudemu offre i mudelli originali di fabbrica ancu s'è a quantità di ordine hè assai chjuca.È cum'è u fabricatore prufessiunale, pudemu persunalizà i moduli LCD cum'è dumandatu.Per piacè cuntattateci in ogni mumentu, sè avete qualchì interessu di i moduli LCD.


Tempu di post: 25-May-2022