I fabbrichi di marca NB punch shipment, cusì a carenza di materiali serà aggravata

In a prima mità di questu annu, i spedizioni sò stati assai pressati da a crescente carenza di materiali in a catena di supply upstream.. A ricercadipartimentu aspetta u DHL (Dell, HP, Lenovo) è a doppia A (Acer, Asustek) è altre marche di fabbriche spedizioni di staghjoni di punta, so a carenza hè prubabileuttenepeghju. Ma cunrallentàa dumanda in u quartu trimestre è a nova capacità chì vene nantu à u flussu, u sbilanciamentu hè previstu di migliurà significativamente.

Fighjendu à a carenza di supply in u mercatu di PC dopu à u sicondu trimestre, DigiTimes Research hà truvatu chì, finu à a fine di u sicondu trimestre, a carenza di moduli di pannelli, IC à bordu è processori eranu sempre più di 10 per centu più altu.. In u modulu di u pannellu, da u drive IC, IC di gestione di l'energia (PMIC), chip di cuntrollu di timing (T-CON IC) à cumpunenti di a scheda IC, u gap ùn hè micca migliuratu.. Inoltre, in a parte IC di u bordu, cumpresu IC audio, IC di cuntrollu USB, PMIC è altri cumpunenti, ci hè ancu una carenza di più di 10%, facendu chì a distanza generale trà l'offerta è a dumanda di u laptop righjunghji ancu duppiu. cifre.

Digitimes Research hà stimatu chì u gap supply of drive ICs è PMIC ùn hà miccastatumigliuratu, è l'offerta di IC di cuntrollu USB hè ancu peghju per via di l'affollamentu di a dumanda di IC di l'automobile è di cumunicazione.. À u listessu tempu, a dumanda generale di processori CPU è GPU in u segmentu IC load-board serà aumentata per via di e-sports, console di ghjocu, centri minieri è di dati, ecc. a mità di l'annu.

Inoltre, a penuria di GPU da a seconda mità di l'annu passatu à questu annu hè sempre limitata da fatturi avversi, cum'è a capacità upstream è a mancanza di carichi, chì espansione u distaccu quandu a stagione di punta di cunsumu tradiziunale entra in a seconda mità di questu. annu.

Digitimes Research, però, aspetta una dumanda più bassa di NB in ​​u quartu trimestre, postu chì l'epidemie glubale si migliurà gradualmente è una certa capacità IC nova o di rimpiazzamentu serà lanciata da allora, purtendu à una migliione di l'offerta..

A causa di a carenza di materiale, DigiTimes Research aspetta spedizioni di laptop globale à alzà trimestre in quartu in a prima mità di questu annu, dopu avè cullatu à 62 milioni di unità in u sicondu trimestre, per rallentà trimestre in quartu in u sicondu trimestre, è diminuite simultaneamente trimestre in trimestre. in u quartu trimestre, cù spedizioni solu circa 57 milioni di unità per trimestre.Hè un pocu calatu da 57,5 ​​milioni in u primu trimestre di questu annu.


Tempu di post: Jul-14-2021