L'uscita strategica di Samsung Display da l'industria LCD hà da finisce in ghjugnu

asdada

Samsung Display finisce cumplettamente a produzzione di pannelli LCD in ghjugnu.A saga trà Samsung Display (SDC) è l'industria LCD pare chì vene à a fine.

In April 2020, Samsung Display hà annunziatu ufficialmente u so pianu di abbandunà cumplettamente u mercatu di i pannelli LCD è di piantà tutta a produzzione di LCD à a fine di u 2020. Hè perchè u mercatu globale di pannelli LCD di grande dimensione hè diminuitu in l'ultimi anni, purtendu à significativu. perdite in l'affari LCD di Samsung.

Insiders di l'industria dicenu chì a retirazzione cumpleta di u display di Samsung da LCD hè una "ritirata strategica", chì significa chì u cuntinente cinese duminerà u mercatu LCD, è ancu presenta novi esigenze per i pruduttori di pannelli cinesi in u layout di a tecnulugia di visualizazione di a prossima generazione.

In maghju 2021, Choi Joo-sun, vicepresidentu di Samsung Display in quellu tempu, hà dettu à l'impiegati in un email chì a cumpagnia pensava di allargà a produzzione di pannelli LCD di grande dimensione finu à a fine di u 2022. Ma pare chì stu pianu hà da esse. esse cumpletu prima di u calendariu in ghjugnu.

Dopu avè ritiratu da u mercatu LCD, Samsung Display trasfererà u so focus à QD-OLED.In uttrovi 2019, Samsung Display hà annunziatu un investimentu di 13,2 trilioni di vinti (circa 70,4 miliardi di RMB) per custruisce una linea di produzzione QD-OLED per accelerà a trasfurmazioni di pannelli di grande dimensione.Attualmente, i pannelli QD-OLED sò stati pruduciutu in massa, è Samsung Display hà da cuntinuà à aumentà l'investimentu in e tecnulugia novi.

Hè saputu chì Samsung Display hà chjusu una linea di produzzione di 7a generazione per pannelli LCD di grande dimensione in 2016 è 2021 rispettivamente.A prima pianta hè stata cunvertita in a linea di produzzione di pannelli OLED di 6a generazione, mentre chì a seconda pianta hè in cunversione simili.Inoltre, Samsung Display hà vindutu a so linea di produzzione LCD di generazione 8.5 in Cina Orientale à CSOT in a prima mità di u 2021, lascendu L8-1 è L8-2 cum'è e so uniche fabbriche di pannelli LCD.A prisente, Samsung Display hà cunvertitu L8-1 in linea di pruduzzioni QD-OLED.Ancu l'usu di u L8-2 ùn hè ancu esse decisu, hè prubabile di trasfurmà in una linea di produzzione di pannelli OLED di 8th-generazione.

Hè capitu chì attualmente, a capacità di i pruduttori di pannelli in Cina continentale, cum'è BOE, CSOT è HKC, hè sempre in espansione, cusì a capacità ridutta mostrata da Samsung pò esse riempita da queste imprese.Sicondu l'ultimi documenti publicati da Samsung Electronics u luni, i primi trè fornitori di pannelli per a so unità di cummerciale di l'elettronica di cunsumu in u 2021 seranu rispettivamente BOE, CSOT è AU Optronics, cù BOE unitu à a lista di i principali fornitori per a prima volta.

Oghje, da a TV, u telefuninu, l'urdinatore, à a visualizazione di a vittura è altri terminali sò inseparabili da u screnu, trà quale LCD hè sempre a scelta più larga.

L'imprese coreane chjude LCD anu in realtà i so piani.Da una banda, e caratteristiche cicliche di LCD portanu à prufitti instabili di i pruduttori.In u 2019, u ciculu cuntinuu discendente hà causatu perdite di cummerciale LCD di Samsung, LGD è altre cumpagnie di pannelli.Per d 'altra banda, l'investimentu cuntinuu di i pruduttori domestici in a linea di produzzione LCD d'alta generazione hà risultatu in u picculu dividend residuale di u vantaghju di u primu mutore di l'imprese coreane.L'imprese coreane ùn anu micca rinunciatu à i pannelli di visualizazione, ma invistisce in tecnulugia cum'è OLED, chì anu un vantaghju chjaru.

Mentre, CSOT è BOE cuntinueghjanu à invistisce in novi piante per cumpensà a lacuna causata da Samsung di Corea di u Sud, riduzione di capacità LGD.Attualmente, u mercatu di TV LCD hè sempre in crescita in generale, cusì a capacità generale di produzzione LCD ùn hè micca troppu.

Quandu u mudellu di u mercatu LCD tende gradualmente à stabilizzà, a nova guerra in l'industria di u pannellu di visualizazione hà iniziatu.L'OLED hè intrutu in u periodu di cuncurrenza, è e novi tecnulugii di visualizazione, cum'è Mini LED, anu ancu intrutu in a strada bona.

In 2020, LGD è Samsung display anu annunziatu ch'elli cessanu a produzzione di pannelli LCD è fucalizza nantu à a produzzione OLED.A mossa di dui produttori di pannelli sudcoreani hà intensificatu i chjami per OLED per rimpiazzà i LCD.

OLED hè cunsideratu cum'è u più grande rivale di LCD perchè ùn hà micca bisognu di retroilluminazione per vede.Ma l'assaltu di l'OLED ùn hà micca fattu l'impattu previstu nantu à l'industria di i pannelli.Pigliate u pannellu di grande dimensione cum'è un esempiu, i dati mostranu chì circa 210 milioni di televisori seranu spediti in u mondu in 2021. È u mercatu globale di TV OLED spedirà 6,5 milioni di unità in 2021. È predice chì i TV OLED cuntaranu 12,7% di u 2021. u mercatu tutale di a TV per u 2022.

Ancu l'OLED hè superiore à l'LCD in quantu à u livellu di visualizazione, l'attributu essenziale di DISPLAY flexible di OLED ùn hè micca statu sviluppatu cumplettamente finu à avà."In generale, a forma di produttu OLED hè sempre mancanza di cambiamenti significativi, è a diferenza visuale cù LED ùn hè micca evidenti.Per d 'altra banda, a qualità di visualizazione di a TV LCD hè ancu migliurata, è a diffarenza trà TV LCD è TV OLED hè ristretta piuttostu chè allargamentu, chì pò facilmente causà a percepzione di i cunsumatori di a diffarenza trà OLED è LCD ùn hè micca evidenti "Liu buchen hà dettu. .

Siccomu a produzzione OLED diventa più difficiuli cum'è a dimensione aumenta è ci sò troppu pochi cumpagnie upstream chì facenu grandi pannelli OLED, LGD domina u mercatu in u mumentu.Questu hà ancu purtatu à una mancanza di cumpetizione in pannelli OLED di grande dimensione, chì hà purtatu à i prezzi elevati per i televisori per quessa.Omdia hà stimatu chì a diffarenza trà i pannelli LCD 4K di 55-inch è i pannelli TV OLED seria 2,9 volte in 2021.

A tecnulugia di fabricazione di pannellu OLED di grande dimensione hè ancu micca maturu.Attualmente, a tecnulugia di fabricazione di OLED di grande dimensione hè principalmente divisa in evaporazione è stampa.LGD usa u prucessu di fabricazione OLED di evaporazione, ma a fabricazione di pannelli di evaporazione hà una debule assai grande è un rendimentu bassu.Quandu u rendiment di u prucessu di fabricazione di l'evaporazione ùn pò esse migliuratu, i pruduttori domestici sviluppanu attivamente a stampa.

Li Dongsheng, presidente di TCL Technology, hà revelatu in una entrevista chì a tecnulugia di u prucessu di stampa ink-jet, chì hè stampata direttamente nantu à u sustrato, hà vantaghji cum'è un altu tassu d'utilizazione di materiale, una grande superficie, un prezzu bassu è una flessibilità, hè un sviluppu impurtante. direzzione per a visualizazione futura.

Comparatu cù i produttori di l'apparecchi di casa chì sò prudenti nantu à i schermi OLED, i pruduttori di telefunini sò più pusitivi nantu à i schermi OLED.A flessibilità di l'OLED hè ancu più evidenti in i telefoni intelligenti, cum'è i telefoni plegabili assai discututi.

Trà i numerosi pruduttori di telefunini downstream di OLED, Apple hè un grande cliente chì ùn pò esse ignoratu.In 2017, Apple hà introduttu una schermu OLED per u so mudellu iPhone X flagship per a prima volta, è hè statu infurmatu chì Apple cumprà più pannelli OLED.

Sicondu i rapporti, BOE hà stallatu una fabbrica dedicata à a fabricazione di cumpunenti di mela per assicurà l'ordine per l'iPhone13.Sicondu u rapportu di rendiment 2021 di BOE, i so spedizioni OLED flessibili in dicembre anu superatu i 10 milioni per a prima volta.

BOE hà sappiutu entre in a catena Apple cù sforzi minuciosi, mentri Samsung Display hè digià u fornitore di schermi OLED di Apple.Samsung Display di Corea di u Sud face schermi di telefuninu OLED high-end, mentre chì i schermi di telefuninu OLED domestici sò inferjuri in termini di funzioni è stabilità tecnica.

Tuttavia, più è più marche di telefuninu optanu per pannelli OLED domestici.Huawei, Xiaomi, OPPO, Honor è altri anu cuminciatu à sceglie l'OLED domesticu cum'è i so fornitori di prudutti d'alta gamma.


Tempu di Postu: Apr-09-2022