I pannelli LCD chjuchi è mediani sò fora di stock seriamente, l'aumentu di u prezzu hè più di 90%

ews4

A prisente, u prublema globale di carenza di IC hè seriu, è a situazione hè sempre sparghje.L'industrii affettati includenu i fabricatori di telefunini, i fabricatori di l'automobile è i fabricatori di PC, etc.

I dati anu dimustratu chì i prezzi di a TV anu aumentatu di 34,9 per centu annu annu, CCTV hà dettu.A causa di a carenza di chips, i prezzi di u pannellu LCD anu aumentatu, risultatu micca solu in l'aumentu di u prezzu di i TV, ma ancu in una seria carenza di merchenzie.

In più, i prezzi di parechje marche di TELEVISIONI è monitori sò cresciuti da centinaie di RMB da u principiu di l'annu nantu à e plataforme di shopping di e-commerce.U pruprietariu di un fabricatore di TV in Kunshan, a pruvincia di Jiangsu, hà dettu chì i pannelli LCD custituiscenu più di 70 per centu di u costu di un televisore.Dapoi l'aprili di l'annu passatu, u prezzu di i pannelli LCD hà cuminciatu à aumentà, cusì l'imprese ponu aumentà solu u prezzu di i prudutti per facilità a pressione operativa.

Hè infurmatu chì per via di l'epidemie, a dumanda di TV, laptops è tablette in i mercati d'oltremare hè assai forte, chì porta à a carenza di pannelli LCD è l'aumentu di i prezzi.Da ghjugnu 2021, u prezzu di compra di pannelli chjuchi è mediani 55 inch è sottu hè aumentatu di più di 90% annu à annu, cù pannelli 55-inch, 43-inch è 32-inch up 97.3%, 98.6% è 151,4% annu annu.Hè da nutà chì a mancanza di materie prime per parechji pannelli LCD hà ancu aggravatu a cuntradizioni trà l'offerta è a dumanda.Parechji sperti aspettanu chì a carenza di semiconductor durà più di un annu è puderia purtà à una riclassificazione di u paisaghju glubale di fabricazione di chip.

"Qualunque cosa cù una schermu integrata serà affettata da questi aumenti di prezzu.Questu include i produttori di PC, chì ponu evità di aumentà i prezzi vendendu i so dispositi à u listessu prezzu, ma in altri modi simplificà, cum'è cù menu memoria ", hà dettu Paul Gagnon, direttore senior di ricerca per i dispositi di cunsumatori in l'impresa analitica Omdia.

Avemu vistu un aumentu massivu di u prezzu di i TV LCD, è un altru aumentu di u prezzu di i pannelli LCD, allora cumu duvemu guardà questu?I TV seranu ancu più caru?

Prima, guardemu da un puntu di vista di l'offerta di u mercatu.Affettatu da a carenza di chips in u mondu sanu, l'intera industria di chip-related hà da avè un impattu relativamente evidenti, à u principiu di l'impattu pò esse telefoni cellulari è computer è altre industrii, questi direttamente applicati à chips, in particulare l'industria di chip high-tech. , Tandu cuminciò à esse altre industrii derivati, è u pannellu LCD hè veramente unu di elli.

Assai genti pensanu chì u pannellu LCD ùn hè micca un monitor?Perchè avemu bisognu di un chip?

Ma in fattu, u pannellu LCD hà bisognu di usà chips in u prucessu di produzzione, cusì u core di u pannellu LCD hè ancu un chip, cusì in u casu di una carenza di chips, l'output di i pannelli LCD pareranu veramente un impattu più evidenti. , chì hè per quessa chì vedemu un aumentu significativu di u prezzu di i pannelli LCD.

Siconda, guardemu à a dumanda, postu chì l'epidemie hà iniziatu l'annu passatu, a dumanda di TV, laptop è tablette hè stata in realtà assai alta, da una banda, assai persone anu bisognu di stà in casa, cusì ci hè un significativu. aumentu di a dumanda di sti beni di cunsumazione di ogni ghjornu, chì anu da esse usatu per tumbà u tempu.Per d 'altra banda, assai persone anu bisognu di travaglià in ligna è piglià classi in ligna, chì inevitabbilmente porta à una crescita enorme di a dumanda di prudutti elettronichi.Dunque, ci sarà un aumentu significativu di a dumanda di i prudutti LCD.Allora in u casu di fornitura insufficiente è crescita massiva di a dumanda, u prezzu di u mercatu sanu inevitabbilmente diventerà più altu è più altu.

In terzu, chì duvemu pensà à l'onda attuale di l'aumentu di i prezzi?Durerà ?Oggettivamente parlante, pudemu pensà chì i prezzi attuali di i TV LCD è di u pannellu LCD pò esse difficiuli d'apparizione in a tendenza di currezzione à cortu termine, questu hè perchè a carenza di chip in u mondu sanu hè sempre cuntinuu, è ùn pò esse micca un sollievu significativu in un pocu tempu.

Allora in tali circustanza, a TV LCD prubabilmente cuntinueghja à aumentà u prezzu.Fortunatamente, i prudutti di u pannellu LCD ùn sò micca veramente beni di cunsumu d'alta frequenza.Se a TV LCD di casa è altri prudutti ponu sustene l'usu, puderia esse sàviu per aspittà per un periudu di tempu, per una riduzione significativa di prezzu prima di cumprà.


Tempu di post: 19-aug-2021