TCL CSOT lancia un schermu pieghevole OLED inkjet IGZO da 17 inch in u mondu

A nutizia hà dimustratu chì TCL CSOT hà lanciatu u display pieghevole OLED stampatu à jet d'inchiostro IGZO da 17" in u mondu à a mostra di successu tematicu "Endeavor New Era" u 27 di settembre.th.

wps_doc_0

Sicondu i rapporti, u pruduttu hè sviluppatu cumuna da TCL CSOT è Guangdong Juhua Printing and Display Technology Co., LTD.(in seguitu chjamatu "Juhua").Adopta a tecnulugia autònuma di stampa inkjet à emissione di luce OLED, cù culori vividi è una nova tecnulugia di circuitu di compensazione Oxide, è hè cumpatibile cù NoteBook, Pad è Monitor.

Inoltre, u schermu sustene a funzione di split screen intelligente per realizà a cooperazione multi-task cù l'interfaccia.Hè per dì, una schermu pò esse usata cum'è un display di notebook, è l'altra schermu pò esse usata cum'è un teclatu di visualizazione o una registrazione di nota à u stessu tempu.

Attraversu u disignu rinfurzatu di u screnu plegabile è a selezzione di materiali di moduli, TCL CSOT hà fattu u raghju di plegamentu di u screnu plegabile ghjunghje à 3-5 mm, è a vita di curvatura dinamica hè finu à 100.000-200.000 volte.Ancu s'ellu hè apertu è chjusu 100 volte à ghjornu, pò esse usatu per almenu 5 anni.

Hè cunnisciutu chì u display plegable OLED di stampa inkjet IGZO 17-inch adopta a tecnulugia OLED di stampa inkjet flexible sviluppata in cunjunzione da TCL CSOT è Guangdong Juhua.Juhua hà apertu u prucessu di stampa OLED / QLED, è focu annantu à e trè direzzione di alta risoluzione, avvolgimentu flessibile è display quantum dot stampatu, chì hà stabilitu una basa tecnica solida per a produzzione di massa di stampa è tecnulugia di visualizazione flessibile.

TCL CSOT hà dettu chì, grazie à u sviluppu di Juhua di a struttura di u dispositivu OLED stampatu, a tecnulugia di stampa inkjet, a tecnulugia di stampa di film d'asciugatura, a tecnulugia di imballaggio di film flexible è a tecnulugia LLO flexible, u display pieghevole IGZO IJP OLED di 17 pollici hà ottenutu successu tecnichi.Risolve a maiò parte di i prublemi in a tecnulugia OLED di stampa inkjet è pone una basa per a produzzione di massa di stampa di grande dimensione di a tecnulugia di visualizazione OLED flexible windable.

I punti salienti includenu:

  1. Costu di pruduzzione più bassu: TCL CSOT usa u metudu di stampa per preparà i dispositi flessibili OLED, chì ponu fà chì a rata d'utilizazione di materiale righjunghji più di 85%.U costu di pruduzzione di u metudu di stampa hè di circa 20% più bassu di quellu di u metudu di evaporazione.
  2. Prucessu di furmazione di film megliu: TCL CSOT hà ottimizatu u prucessu di furmazione di film di ogni strata di film riducendu u Q-Time, chì hà migliurà efficacemente l'uniformità di furmazione di film in pianu è pixel.
  3. Supportu tecnicu per a produzzione di massa: a tecnulugia LLO perfetta di TCL CSOT è a linea di generazione 4.5 / 5.5 anu furnitu riserva tecnica è garanzia di pruduzzione in massa per u funziunamentu di a linea di produzzione di massa.Si dice chì dopu à a pruduzzione di massa, hà da purtà cambiamenti drastici à l'intera industria di pannelli di visualizazione.

Tempu di post: 31-oct-2022